Onze andere webshops

Frequently Asked Questions

Frequently asked questions

Om u als klant op weg te helpen hebben we de meest voorkomende vragen alvast op een rijtje gezet. De vragen zijn onderverdeeld per categorie. Vindt u niet direct antwoord op uw vraag, neem dan contact met ons op.

Bestellen

Moet ik een account aanmaken op 4UStore?

    Nee. We hebben ervoor gekozen dit optioneel te maken. We raden het wel aan. Dit maakt een volgende bestelling een stuk makkelijker en biedt een aantal belangrijke voordelen. U betaalt geen verzendkosten bij bestellingen vanaf € 100 ex. BTW. Voor niet-accounthouders is dit bij bestellingen vanaf € 150 ex. BTW. Daarnaast is het mogelijk producten die u in het verleden heeft besteld, snel opnieuw te bestellen via de bestellijst. Deze bestellijst bevat alle producten die u in het verleden heeft besteld. U moet dan wel iedere keer ondere dezelfde account bestellen. Ook bestaat de mogelijkheid voor zakelijke accounthouders om bestellingen te doen op rekening. Neem hiervoor contact met ons op.  

    Bezorgen jullie ook in het buitenland?

    Ja. Sowieso in België. Verzendkosten worden standaard berekend. Wilt u een bestelling naar een ander land laten versturen als Nederland of België, dan graag contact met ons opnemen dan bekijken we wat de mogelijkheden zijn. Er wordt altijd om uw akkoord gevraagd betreffende de verzendkosten.

    Wat zijn de verzendkosten? 

    Accounthouders betalen geen verzendkosten bij bestellingen met een waarde van meer dan 100 euro ex. BTW. Voor niet accounthouders is dit 150 euro ex. BTW. In onderstaande vindt u de verzendkosten voor Nederland en België. Let op: Wilt u onder rembours betalen aan de bezorger, dan komt er 10 euro bovenop de verzendkosten.